پارک های آبی استانبول ، سفری هیجان انگیز
نوشته شده توسط : gheirati

پارک های آبی در همه نقاط جهان از محبوب ترین تفریحات برای بومیان و توریستان به حساب می آید. اگر به استانبول سفر میکنید و می خواهید از تفریحات خاص و ویژه مانند پارک های آبی استانبول استفاده کنید و خاطره سازی کنید، خواندن این مقاله را از دست ندهید!!! چرا که در این شماره از مجله خبری گردشگری های تور میخواهیم شما را با این مکان ها آشنا کنیم.

اکوا مارین استانبول و تفریحات آبی

پارک آبی اکوا مارین در سال 1999 در بخش اروپایی استانبول فعالیت خود را آغاز کرده است. این پارک آبی رو باز بوده و همین دلیل لذت بازی را چند برابر می کند. شما در این پارک می توانید از کامیکازی 60 متری، سرسره پایتون 90 متری، سرسره کبرا 100 متری، سرسره بلچول 100 متری، رفتینگ 90 متری، سقوط آزاد، سیاه چاله، سرسره ها پیچشی و .... استفاده کنید.

پارک های آبی استانبول و جمهوری ترکیه

استخر های اکوا مارین استانبول

در پارک آبی اکوا مارین استخر های مختلفی مانند استخر المپیک با مساحت 2500 متر و استخر های حرفه ای با مساحت 3500 متر قرار گرفته همچنین استخری مخصوص کودکان و ساحلی مخصوص بانوان تعبیه شده است.

اهداف و معماری پارک آبی اکوا مارین استانبول

معماری پارک مناسب برای هر سلیقه ای می باشد  و برای تمام سنین بازی و سرگرمی دارد. به همین دلیل شما می توانید به صورت خانوادگی به این پارک بروید. بهداشت و تمیزی این پارک مطابق با استاندارد های جهانی می باشد و با تکنولوژی های روز دنیا نظافت می شود.

رزرو تور استانبول و پارک های آبی استانبول

امکانات ویژه در پارک اکو مارین

شما در این مجموعه می توانید از حمام های تفریحی اجرا موسیقی زنده بخش انیمیشن های مختلف و به روز دنیا و کمد اختصاصی اتاق پزشک و انواع فروشگاه استفاده کنید.

پارک کلاب دلفین بزرگ ترین پارک آبی استانبول

پارک کلاب دلفین فعالیت خود را از سال 2001 شروع کرد این پارک عنوان بزرگ ترین و کامل ترین پارک آبی استانبول را به خود گرفته است. شما با مراجعه به این پارک یک روز پر هیجان و لذت بخش را تجربه خواهید کرد. شما در این پارک نظاره گر بازی های مختلف نظیر 12 سرسره هیجان انگیز با نام های:

  • سرسره شاه کبرا
  • سرسره آناکوندا
  • سرسره سونامی
  • سریره راکت
  • سرسره پیچشی
  • سرسره سقوط آزاد
  • سرسره های کودکان

پارک های آبی استانبول و مجموعه های تفریحی

استخر های پارک آبی کلاب دلفین

شما با  ورود به به این مجموعه تفریحی شاهد استخر کودکان، استخر بزرگسالان، استخر همگانی، استخر موج، استخر واترپلو خواهید بود که میتوانید از همه آنها استفاده کنید یعنی نیازی نیست ورودی جداگانه بپردازید.

امکانات ویژه در پارک آبی کلاب دلفین

شما در این مجموعه تفریحی می توانید از امکانات دیگری مانند والیبال ساحلی، مهمانی برفی، فوتبال صابونی، نمایش دلفین ها و شیر های دریایی استفاده کنید. لازم به ذکر است در این پارک آبی چهار کوسه سه فک و 11 دلفین نگهداری می شوند.

هتل گرند ددم استانبول در نزدیکی پارک آبی کلاب دلفین

هتل گرند ددم استانبول جز هتل های 3 ستاره و اقتصادی ترکیه می باشد. این هتل به مراکز خرید مکان های تفریحی و جاذبه های گردشگری شهر استانبول بسیار نزدیک و سهل العبور می باشد. شما با اقامت در این هتل می توانید از رستوران، اینترنت رایگان، اجاره ماشین، لاندری، رزرو تور استانبول ، مینی بار و..... استفاده کنید.

هتل گرند ددم نزدیک به پارک های آبی استانبول

فاصله هتل گرند ددم به مکان های مهم شهر

  1. فاصله هتل گرند ددم استانبول تا پارک آبی کلاب دلفین 2591 متر می باشد
  2. فاصله هتل گرند ددم استانبول تا مرکز خرید آکباتی 41 دقیقه پیاده روی می باشد
  3. فاصله هتل گرند ددم استانبول تا مرکز خرید پلیکان 6.7 کیلومتر فاصله دارد
  4. فاصله هتل گرند ددم استانبول تا مرکز خرید توریوم استانبول 4.1 کیلومتر می باشد
  5. فاصله هتل گرند ددم استانبول تا دریاچه کوچوک چکمجه 4.6 کیلومتر می باشد

امکانات هتل ددم نزدیک به پارک های آبی استانبول اتاق هتل نزدیک به پارک های آبی استانبول

پارک آبی ویالند استانبول

پارک ابی ویالند که خیلی ها با "اسفانبول " می شناسند، در سال 2013 شروع به کار کرده است. این پارک آبی در گذشته شهر بازی قدیمی شهر استانبول بوده است و امروز با تغییرات زیر ساختی تغییر کاربری داده است. مساحت این مجموعه آبی به 600 هزار متر مربع می رسد و ظرفیت حدود 15000 را دارا می باشد.

ویالند و پارک های آبی استانبول

 

بازی های پارک آبی ویالند استانبول

شما با مراجعه به مجموعه آبی ویالند، می توانید از ترن هوایی با سرعت 110 کیلومتر در ساعت از آب عبور کنید و یا قایق رانی را در رودخانه وحشی تجربه کنید. سرسره وایکینگ، چرخش 360 درجه، برج عدالت، جت اسکی، ترن ماجراجو، جهانگرد کوچک از بازی های این مجموعه می باشد.

پارک های آبی استانبول ویالندترکیه

مارینا آکواپارک استانبول

مجموعه آبی مارینا اکواپارک که با نام توزلا نیز شناخته می شود. یکی دیگر از مجموعه های آبی استانبول می باشد این مجموعه فعالیت خود را از سال 2019 شروع کرده است. این پارک نیز جز پارک های رو باز می باشد. شما در این پارک با بلند ترین سرسره اروپا با طول 24.5 متر رو به رو خواهید شد، که تنها در هفت ثانیه این مسیر را طی می کنید.  همچنین 17 سرسره دیگر برای سلیقه های مختلف قرار گرفته است.

پارک های آبی استانبول و ترکیه

امکانات ویژه پارک مارینا آکواپارک

به دلیل هم جواری پارک توزلا با ساحل شما می توانید از بازی های ساحلی نظیر شاتل، بنانا، جت اسکی، غواصی، اسکی روی آب، فلای بر، قایق پدالی و..... را نیز بازی کنید و لذت ببرید. همچنین در  این پارک موسیقی زنده همراه با بادکنک بازی، کف بازی، اجرای انیمیشن های مختلف نیز انجام می شود.

جاذبه های گردشگری پارک های آبی استانبول

در آخر ....

در این پست سعی کردیم بهترین و پر طرفدار ترین پارک های آبی استانبول را به شما معرفی کنیم . تفریح کردن در شهر استانبول یکی از راحت ترین کار ها به حساب می آید، اما گاهی برای انتخاب بین دو جاذبه گردشگری با چالشی بزرگ رو به رو می شویم. در این بخش رزرو تور استانبول بهترین گزینه و راه حل می باشد. برای رزرو تور آنلاین میتوانید به سایت های تور مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 5
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: